PANTAR Marek Kołodziejczyk
tel. 607 69 81 81
marek@pantar.pl

Call Center Call Center. Centrum obsługi klienta.

Pojęcie Call Center jest bardzo szerokie, tak jak szerokie jest samo pojęcie obsługi klienta, niemniej daje się tu wyróżnić kilka podstawowych cech.

Podstawowy podział usług Call Center obejmuje kierunek usługi. Czy skierowana jest na dzwonienie do klientów czy odbieranie połączeń od nich.

Ruch wychodzący

W takim przypadku najczęściej mamy do czynienia z bazą danych klientów (lub potencjalnych klientów), do których dzwoni grupa pracowników. Integracja z komputerami umożliwia tu:

Ruch przychodzący

Na obsługę ruch przychodzącego składa się wiele czynników od systemu DISA i dystrybucji połączeń poprzez wielostopniowe menu, aż do systemów CTI i Procesorów głosowych. Większość funkcji jest opisana w dziale "Ruch przychodzący". W skład systemu mogą wchodzić:

© PANTAR 2017. Nazwy firm i sprzętu zostały użyte jedynie w celu identyfikacji.