PANTAR
Marek Kołodziejczyk
tel. 607 69 81 81
marek@pantar.pl
Integracja telefonów z komputerami umożliwia synchronizowanie danych klientów firmy. Dzięki integracji systemu telefonicznego i komputerowego firma otrzymuje narzędzie zwiększające w znacznym stopniu kontrolę nad informacją.
Podstawowym zastosowaniem CTI jest:
Zdalne zarządzanie umożliwia administrowanie poprzez sieć komputerową wszystkimi centralami, jakie firma eksploatuje, eliminując w wielu przypadkach potrzebę dojazdu do oddziału i dając kontrolę nad systemami łączności (raportowanie błędów, alarmy systemu, stan portów, diagnostyka itp.).
Jedna, wspólna baza danych dla całej firmy ułatwia zbieranie i unikanie powielania informacji. Dane na temat klientów firmy mogą ukazywać się na ekranie komputera osoby, do której klient dzwoni zanim ta podniesie słuchawkę. Notatki dodane przez pracowników mogą być umieszczane na serwerze i w przypadku, gdy klient dodzwoni się do innego pracownika, ten będzie dysponował na ekranie pełną i aktualną informacją.
Centrale Panasonic serii KX-TDA oferują opcję integracji z systemem komputerowym za pomocą karty LAN Ethernet 10BASE-T lub w przypadku mniejszych potrzeb poprzez port USB. Standardy komunikacji (TAPI, CSTA) zapewniają współpracę z oprogramowaniem niezależnych producentów, więc firma może zamówić aplikację idealnie dopasowaną do jej potrzeb.