PANTAR Marek Kołodziejczyk
tel. 607 69 81 81
marek@pantar.pl

DISA Direct Inward System Access System bezpośredniego dostępu.

Wybór numeru wewnętrznego.

Funkcja DISA stosowana jest najczęściej na analogowych liniach miejskich lub na numerze wiodącym ISDN. Jej zadaniem jest poinformowanie klienta, że dodzwonił się we właściwe miejsce i umożliwienie mu wybrania konkretnego numeru wewnętrznego. Klienci którzy nie wybiorą numeru są łączeni na przypisany numer operatora. Operatorem może być pojedynczy aparat lub grupa numerów wewnętrznych.

Komunikat dla poniższego przykładu mógłby brzmieć:
"Dzień Dobry. Firma PANTAR. Proszę wybrać numer wewnętrzny lub poczekać na zgłoszenie się Operatora".

disa

Automatyczna obsługa.

DISA Automated Attendant - Funkcja bezpośredniego wyboru z przypisaniem pojedynczych cyfr do numerów wewnętrznych lub grup.

Często zachodzi potrzeba skierowania klienta do właściwej osoby lub uprzedzenia odbierającego, przed podniesieniem słuchawki, w jakiej sprawie dzwoni klient. Dzięki temu obsługa jest szybsza, a klient nie jest niepotrzebnie przełączany i nie musi za każdym razem tłumaczyć, w jakiej sprawie dzwoni.

Przykładowy komunikat dla poniższego przykładu mógłby brzmieć:
"Dział handlowy - wybierz 1, Dział zamówień - wybierz 2, Księgowość - wybierz 3".

auto attendant

Oczywiście można łączyć funkcje dopasowując działanie centrali do potrzeb firmy i uzyskując najbardziej pożądaną konfigurację. Na przykład:

menu kaskadowe

W ten sposób można budować strukturę obsługi Call Center dla ruchu przychodzącego.

VM Voice Mail. Poczta głosowa.

Poczta głosowa jest rozwinięciem systemu umożliwiającym udostępnienie każdemu numerowi wewnętrznemu jego własnej skrzynki na wiadomości. Natomiast procesory głosowe Panasonic serii KX-TVM dodatkowo wspomagają obsługę klientów i dystrybucję połączeń przychodzących oraz współpracują z siecią komputerową.

Opis części funkcji procesorów głosowych KX-TVM

Współpraca z aparatami standardowymi.

Skrzynkę na wiadomości może mieć każdy numer wewnętrzny niezależnie od posiadanego aparatu. Na aparatach analogowych informacja o pozostawione wiadomości sygnalizowana jest specjalnym sygnałem dzwonka lub w przypadku aparatów wyposażonych w kontrolkę "Message Waiting", włączeniem jej.

Integracja z aparatami systemowymi.

W przypadku cyfrowych aparatów systemowych firmy Panasonic sytuacja jest o wiele prostsza. Wszystkie wyposażone są w przycisk "Message", który zapala się na czerwono, jeśli pozostawiono wiadomość, a jego naciśnięcie uruchamia funkcje obsługi wiadomości. Ponadto aparaty systemowe umożliwiają słuchanie nagrywającej się osoby, nagrywanie rozmów itp.

Specjalizowane menu dla aparatów KX-T7636.

Aparaty KX-T7636 udostępniają dodatkowo informację na wyświetlaczu o ilości pozostawionych w poczcie wiadomości. Umożliwiają wygodne przeglądanie informacji o wiadomościach (numer, nazwa, data, godzina) i zarządzanie nimi.

Komunikaty ogólne.

Procesory głosowe KX-TVM wyposażone są w 32 komunikaty ogólne służące do budowy wielostopniowego menu i podawania komunikatów głosowych.

Komunikat osobisty.

Każdy użytkownik może nagrać osobisty komunikat powitalny na własnej skrzynce głosowej.

Słuchanie nagrywającej się osoby.

Funkcja "Live Call Screening" (LCS) umożliwia bieżący podsłuch nagrywającej się osoby i podjęcie decyzji czy odebrać połączenie czy nie, tak jak w klasycznych automatycznych sekretarkach. Podniesienie słuchawki może powodować przerwanie nagrywania lub jego kontynuację.

Nagrywanie rozmowy.

Funkcja "2way Call Recording" umożliwia nagrywanie rozmowy do skrzynki głosowej.

Oznaczanie ważnych wiadomości.

Funkcja umożliwia oznaczanie ważnych wiadomości i łatwiejsze odszukanie ich później.

Cztery tryby pracy (dzień, noc, lunch, przerwa).

Zachowanie procesora głosowego KX-TVM może zmieniać się zależnie od trybu pracy. Tryb pracy może zmieniać się automatycznie o ustalonych godzinach.

Tryb automatycznej obsługi z wielostopniowym menu.

Automatyczna obsługa udostępnia wielostopniowe menu, w którym klient może wybrać interesujące go opcje i zadecydować z kim ma zostać połączony. Funkcja jest rozwinięciem funkcji DISA central Panasonic podnoszącym możliwości Call Center.

Tryb ankiety.

Tryb ankiety umożliwia zadanie przez system zestawu pytań i zapisanie wybranych przez klienta odpowiedzi.

Dystrybucja połączeń według identyfikacji numeru.

Procesory głosowe KX-TVM umożliwiają, po rozpoznaniu numeru osoby dzwoniącej, pominięcie menu i skierowanie dzwonienia od razu na właściwy aparat.

Współpraca z siecią komputerową

KX-TVM umożliwia wysyłanie powiadomień o pozostawionych wiadomościach na e-mail lub aparaty GSM oraz administrowanie procesorem za pośrednictwem sieci komputerowej.

Funkcje hotelowe

Aplikacja hotelowa umożliwia m.in. ustawianie automatycznego budzenia i automatyczne usuwanie pozostawionych wiadomości, ze skrzynki głosowej gościa, w momencie jego wymeldowania.

INFORMACJE DODATKOWE

© PANTAR 2017. Nazwy firm i sprzętu zostały użyte jedynie w celu identyfikacji.